Ingyenes online rendezvény szülőknek és pedagógusoknak

II. Pozitív Pedagógia és Nevelés Konferencia

A mentális egészségfejlesztés képlete: Hogyan maradjunk lelkileg és érzelmileg is egyensúlyban?

Tarts velünk és vértezd fel magad a leghatékonyabb pozitív mentális egészségfejlesztési stratégiákkal!

Az elhúzódó járványhelyzet komoly mentálhigiénés kihívás elé állította az emberiséget.

Te hogy bírod?

Talán még soha nem volt akkora szükségünk a pozitív pszichológia eszközeire, mint manapság. Talán még soha nem volt annyira nehéz megőrizni a mentális egészségünket, mint most. Sajnos kijelenthető, hogy 2020 és 2021 a lelki megpróbáltatások évei szülőknek, pedagógusoknak és gyermekeknek egyaránt.

Tanuld meg javadra fordítani
a stresszt!

Az elmúlt időszak kihívásai a teljes lakosság körében növelték a stressz mértékét. A konferencián megtanulhatod, hogyan állítsd a nehézségeket is önmagad szolgálatába.

Erősítsd meg a mentális immunitásod!

A járvány hatásainak bármilyen módon kitett személyeknél a mentális egészség rosszabbodását írják le. Itt a legfőbb ideje, hogy megtisztítsuk és felturbózzuk az elménket!

Növeld a
jóllétszintedet!

A válság mentális és lelki hatásai mindenkit negatívan érintenek. Most azonban átadjuk neked a pozitív pszichológia eszközeit, melyekkel könnyedén jóllétet teremthetsz.

(A tavalyi konferencián több mint 10.000 szülő és pedagógus vett részt)

A jelenlegi helyzetnek maradandó, negatív pszichés hatásai lehetnek -

de közösen tehetünk ellene!

TÉNY #1

Egy külföldi tanulmány arra a következtetésre jutott, hogy a 4–11 éves gyermekek körében nőtt a szomorúság, beszámoltak a gyermekek megváltozott étvágyáról, valamint nőtt az alvási problémák száma is.

TÉNY #2

Az SOS Gyermekfalvak által végzett saját kutatások megerősítették, hogy a fiatalok körében jelentősen megnőtt a szorongás és az ürességérzet, közel kétharmaduk szokatlan fáradtságról, több mint felük pedig rendszeres alvászavarról is beszámolt az elmúlt időszakkal összefüggésben.

TÉNY #3

A Nature Medical szakmai folyóiratban publikált elemzés szerint kijelenthető, hogy minden harmadik, vírusfertőzésen átesett ember szenved valamilyen poszt-covid betegségtől: szorongástól, depressziótól, poszttraumás stressz szindrómától vagy egyéb neurológiai szövődménytől.

TÉNY #4

Egy új kutatás szerint az 50 és 80 év közötti felnőttek közül minden ötödik érzi úgy, hogy rosszabb mentális állapotban van, mint a járvány előtt volt.

TÉNY #5

Ennek a tendenciának nem kell így folytatódnia. A pozitív pedagógia és a pozitív nevelés eszközeivel önmagadnak és a gyermekeidnek / diákjaidnak is sikerekben és egészségben gazdag életet biztosíthatsz.

Ha készen állsz a pozitív változásra, csatlakozz a konferenciához!

A jelenlegi helyzetnek maradandó, negatív pszichés hatásai lehetnek -

de közösen tehetünk ellene!

TÉNY #1

Egy külföldi tanulmány arra a következtetésre jutott, hogy a 4–11 éves gyermekek körében nőtt a szomorúság, beszámoltak a gyermekek megváltozott étvágyáról, valamint nőtt az alvási problémák száma is.

TÉNY #2

Az SOS Gyermekfalvak által végzett saját kutatások megerősítették, hogy a fiatalok körében jelentősen megnőtt a szorongás és az ürességérzet, közel kétharmaduk szokatlan fáradtságról, több mint felük pedig rendszeres alvászavarról is beszámolt az elmúlt időszakkal összefüggésben.

TÉNY #3

A Nature Medical szakmai folyóiratban publikált elemzés szerint kijelenthető, hogy minden harmadik, vírusfertőzésen átesett ember szenved valamilyen poszt-covid betegségtől: szorongástól, depressziótól, poszttraumás stressz szindrómától vagy egyéb neurológiai szövődménytől.

TÉNY #4

Egy új kutatás szerint az 50 és 80 év közötti felnőttek közül minden ötödik érzi úgy, hogy rosszabb mentális állapotban van, mint a járvány előtt volt.

TÉNY #5

Ennek a tendenciának nem kell így folytatódnia. A pozitív pedagógia és a pozitív nevelés eszközeivel önmagadnak és a gyermekeidnek / diákjaidnak is sikerekben és egészségben gazdag életet biztosíthatsz.

Ha készen állsz a pozitív változásra, csatlakozz a konferenciához!

Szülőként vagy pedagógusként

a saját mentális egészséged mellett a gyermekekét is meg kell őrizned.

A világban történt eseményekre, változásokra a gyerekek is érzékenyen rezonálnak. Ha a felnőttek szoronganak, feszültek, idegesek, azt ők is megérzik. A gyerekek szorongását tovább fokozhatják a médiából érkező tartalmak, a felnőttektől hallott beszélgetések, valamint negatív érzéseket válthat ki a szociális érintkezések hiánya.

Szerencsére léteznek azonban olyan pozitív mentális egészségfejlesztési stratégiák, amelyekkel a rizikótényezőket felszámolhatjuk, a negatív hatásokat feloldhatjuk. Ezeket a stratégiákat és tudományosan igazolt módszereket fogjuk átadni neked az ingyenes konferencián.

Tarts velünk és ismerd meg

a mentális egészségfejlesztés tudományosan igazolt módszereit! ​

Az ingyenes, online rendezvényünk kifejezetten szülőknek és pedagógusoknak szól. A konferencia célja, hogy kapaszkodókat adjon az élet mentális kihívásaihoz. Meghívott előadóink rengeteg olyan gyakorlati tippel és stratégiával készülnek, amelyek segítségével megőrizheted vagy épp helyreállíthatod az elmúlt időszakban kibillent lelki egyensúlyt. Önmagadban és a gyerekekben is. Otthon vagy éppen az iskolában.

Mens sana in corpore sano,

vagyis ép testben ép lélek

Mindannyian tudjuk, hogy a testmozgás nemcsak a testünk, hanem a lelkünk egészsége szempontjából is fontos. De mi a helyzet a lelkünk, a mentális egészségünk fejlesztésével? Hajlamosak vagyunk elhanyagolni, pedig ép lélek nélkül a test sem lehet maradéktalanul az.

Éppen ezért a konferencián kiemelten foglalkozunk az alábbi területekkel:

Lelki egészség

Hogyan küzdjünk meg a mindennapi kihívásokkal és békéljünk meg saját magunkkal?

Mentális egészség

Hogyan gondolkodjunk tisztán és következetesen a legnehezebb helyzetekben is?

Érzelmi egészség

Hogyan ismerjük fel és fejezzük ki megfelelő módon a saját érzéseinket?

Szociális egészség

Hogyan alakíthatunk ki pozitív társas kapcsolatokat másokkal?

Íme a II. Pozitív Pedagógia és Nevelés Konferencia programja -

19 brilliáns szakember a virtuális színpadon

Nemzetközi előadóink

Lea Waters AM

Pszichológus, kutató, PhD

Lea Waters ausztrál származású pszichológus, kutató és író. A Melbourne-i Egyetem professzora, ahol a Pozitív Pszichológia Központ alapító tagja is. Több amerikai egyetem vendégoktatója. Kutatásának fókuszában a pozitív pszichológia, a szervezetpszichológia, oktatás, vezetés, és a nevelés áll. Könyve Fókuszban az erősségek címmel jelent meg magyarul.

Előadásának címe: A jóllét nyomában – kutatás-alapú keretrendszer a pozitív oktatás gyakorlati alkalmazásának támogatására

TIM SELDIN​

A Montessori Alapítvány és a Nemzetközi Montessori Tanács elnöke

Amerika egyik legelismertebb Montessori szemléletben dolgozó pedagógusa és szerzője, rendszeres előadója a világ számos pontján megrendezésre kerülő konferenciáknak. Montessori pedagógus kiképző, könyv szerző, iskolai szaktanácsadó, szülői konzulens és a Montessori iskolák hatékony vezető képzési programjának fejlesztője.

Előadásának címe: A Montessori szemlélet hatása a családi légkörre

Daniel J. Siegel

Az UCLA Orvostudományi Karának pszichiátriai, klinikai professzora, a Mindsight Intézet ügyvezető igazgatója

Daniel Siegel a Harvard orvosi karán végzett, majd a Kaliforniai Egyetemen szerzett pszichiátriai diplomát. Pályájának kezdetén is már a családi kötődések, kapcsolatok álltak érdeklődésének középpontjában, különösen az, hogy a kötődés hogyan hat az érzelmekre, a viselkedésre, az önéletrajzi memóriára és a narratíváinkra. Oktatói munkáját kiegészíti a családokkal végzett terápiás munkája, ezen felül több könyvet írt, magyarul öt könyve jelent meg, a legutóbbi A szülői jelenlét ereje címmel 2019-ben.

Videóüzenetének címe: A jelenlét ereje – hogyan hat a tanári és szülői jelenlét a gyermeki agy fejlődésére, és arra, milyen emberré válnak majd

Az előadást csak ÉLŐ-ben lehet követni. 

Catherine A. Sanderson

A pszichológia tanszék vezetője, Amherst College, USA

Cathrine A. Sanderson pszichológia alapdiplomáját egészség és fejlődés specializációval szerezte meg a Stanford Egyetemen, majd a Princeton Egyetemen folytatta tanulmányait, ott is doktorált. Fő kutatási területei a mindset hatása a boldogságra és az egészségre, a pozitív nevelés, de előadásainak témái között találjuk még az érzelmi intelligenciát, a méltó öregedés művészetét, és a bátorság és tétlenség pszichológiáját is. Több tucat tanulmány és cikk szerzője, emellett 4 könyvet és számos pszichológia és egészségpszichológia tankönyvet is írt, nem csak egyetemi hallgatók, de középiskolás diákok számára is. Férjével és három gyermekükkel Massachusettsben él.

Előadásának címe: A boldogság tudománya: milyen szerepe van a pénznek, a házasságnak, a barátoknak, a gyerekeknek, az időjárásnak, a kornak és a személyiségnek abban, hogy mennyire vagyunk boldogok?

További előadóink

Dr. Kapitány-Fövény Máté

Klinikai szakpszichológus, egyetemi adjunktus

Bacchus helyett neuronok, tiltás helyett egészségfejlesztés – Függőségeink megelőzése

L. Stipkovits Erika

A Személyiségfejlesztő Akadémia igazgatója, klinikai szakpszichológus, pszichoterapeuta, szakíró

Szeretetre éhezve – veszélyek és esélyek a kamaszkorban

Bagdi Bella

A Pozitív Pedagógia és Nevelés Program vezetője

A jövő, amely előre húz, avagy a remény stratégiája
 

Kozma-Vízkeleti Dániel

Család-pszichoterapeuta, MCC-Mindset Pszichológia Iskola vezetője

Egészségünk – mint kapcsolataink?

Dr. Fodor Szilvia

Pszichológus, az ELTE PPK Pszichológiai Intézet adjunktusa, a Budapesti Európai Tehetségközpont munkatársa

Jókedvű tanuló = Jó tanuló? A pozitív érzelmek szerepe a tanulási motiváció alakulásában

Dr. Bakonyi Anna

Pedagógiai szakértő, címzetes főiskolai docens

Szakadék, vagy átlépés – Az óvoda-iskola átmenet pedagógiai és pszichológiai kérdései a differenciálás tükrében

Dr. Magyaródi Tímea

Pszichológus, egyetemi adjunktus

A gyerekek-pedagógusok-szülők hármasa a pozitív pedagógiában

L. Ritók Nóra

Az Igazgyöngy Alapítvány szakmai vezetője

A szegénység egészséget amortizáló hatásai

Bajzáth Mária

Neveléstudományi bölcsész-kutató, tanító, tanár

Az EGÉSZ-ség fejlesztés eszközei és módszerei a Népmesekincstár Mesepedagógiában

Vida Ágnes

Babapszichológus

Képernyők, kütyük: Mikor és mennyit használja őket a gyerek?

Dr. Fűzi Beatrix

Tudományos munkatárs

Tanárok lelki egészsége a mentorálás szemszögéből

Dr. Mészáros László

A Károli Gáspár Református Egyetem Pedagógiai Karának docense

A szenvedélyes szeretet pedagógiai alapjai

Dr. Ladnai Attiláné

Neveléstudományi kutató

A Positive Education hazai aspektusai

Fegyverneki Gergő

Médiaértés-oktató, középiskolai tanár

Mit csinál a gyerek a neten?

Tabajdi Éva

Klinikai gyermek szakpszichológus, családterapeuta, iskolapszichológus

A szépség, mint erőforrás

Az ONLINE rendezvényen a részvétel INGYENES,

de regisztrációhoz kötött!

#1

Regisztrálj, hogy el tudjuk küldeni a hozzáférést, amivel ONLINE, ÉLŐ-ben, INGYENESEN követheted az összes előadást

#2

Válaszd ki azokat a témákat és előadókat, amik érdekelnek! Összesen 19 előadás közül válogathatsz kedvedre.

#3

Küldd el minden pedagógus / szülő ismerősödnek ezt az oldalt, hogy minél több érintettnek segíthessünk együtt, közösen!

#4

Az ONLINE előadásokat november 13-án reggel 9 órától este 18 óráig ÉLŐ-ben nézheted végig.

Fejleszd velünk együtt önmagad és gyermekeid / diákjaid mentális egészségét, amibe az alábbi értékek is beletartoznak:

Akár szülőként, akár pedagógusként veszel részt a konferencián, megtanulhatod a jóllét növelésének, a személyes erősségek fejlesztésének és a rugalmasság megerősítésének leghatékonyabb módszereit, tudományosan igazolt stratégiáit, amelyeket beépíthetsz a mindennapokba.

A Konferencia mögött a Boldogságóra Program és az Erősségközpontú Oktatási Program szakmai csapata áll

A program kiemelt küldetése, hogy a pozitív pszichológia eredményeire építve adjon ötleteket és módszertani segítséget a boldogságra való képesség fejlesztéséhez az óvodás és iskolás korosztály számára.

Eredmények számokban

0 +
óvoda és iskola
a programban
0 +
boldogságóra-csoport az országban
0 +
boldogabb gyerek a programnak köszönhetően

A rendezvény házigazdája:

Bagdi Bella

A Jobb Veled a Világ Alapítvány elnöke, a Pozitív Pedagógia és Nevelés Program és az oktatási-nevelési intézményekbe óriási sikerrel bevezetett Boldogságórák elindítója. Ma már több mint 1500 intézmény csatlakozott a programjához, közel 7000 pedagógus tart rendszeresen boldogságórákat. Az ő nevéhez is fűződik Magyarország Boldogságtérképének az elkészítése, amit közösen az ELTE Pozitív Pszichológiai Kutatócsoportjával és a Jobb Veled a Világ Alapítvány csapatával immár 4-ik éve készítenek el. Pszichológiai tanulmányaiból merítkezve életépítő dalaival, írásaival, koncertjeivel több mint 10 éve segít az embereknek kilábalni életük nehéz időszakaiból vagy épp feltöltődni a stresszes hétköznapokban.

Regisztrálj most, hogy elküldhessük számodra a hozzáférést, amivel majd csatlakozni tudsz!

Félreértések, amelyek miatt lemaradhatsz az ingyenes konferenciáról és a pozitív megküzdési módszerekről

A teljes konferencia ingyenes, tehát ha beregisztrálsz, bármelyik előadást megtekintheted november 13-án. Mivel azonban a legnagyobb örömünkre rengeteg szakember fogadta el a felkérésünket, képtelenség lesz az összes előadást megnézni 1 nap alatt. Éppen ezért egyszerre több előadás fut majd párhuzamosan, Te pedig választhatsz közülük. Ha egyikről sem szeretnél lemaradni és támogatnád is a céljainkat, opcionális módon, rendkívül kedvező áron megvásárolhatod az összes előadás felvételét.

Természetesen igen. Az előadásokból bárki rengeteget tanulhat, hiszen mindenkinek megvannak a maga kihívásai és nehézségei az életben.

A konferencián nem egyszerű stresszkezelő technikákról lesz szó, hanem egy egészen új megközelítést és új nézőpontokat kaphatnak majd a résztvevők. Aki ezeket elsajátítja, a jövőben egészen másképp tekinthet a kihívásaira és a mindennapos stresszt is önmaga javára fordíthatja.

Első lépésben regisztrálj be ingyenesen a konferenciára ezen az oldalon keresztül. Ha ez megtörtént, a következő oldalon óriási kedvezménnyel, azonnal megvásárolhatod a felvételeket.