Szerezd be a 20+ óra előadás felvételét 50% kedvezménnyel, november 29. éjfélig!

Nap
Óra
Perc
Msp

II. Pozitív Pedagógia és Nevelés Konferencia

A mentális egészségfejlesztés képlete: Hogyan maradjunk lelkileg és érzelmileg is egyensúlyban?

PRÉMIUM VIDEÓCSOMAG

Szerezd be a konferencia összes előadásának felvételét, hogy bármikor, bármennyiszer visszanézhesd őket!

A II. Pozitív Pedagógia és Nevelés Konferencián több mint 10.000 szülő és pedagógus vett részt élőben, hogy megismerjék a mentális egészségfejlesztés tudományosan bizonyított módszereit. A résztvevők 19 kiváló szakember, pszichológus, pszichiáter, szerző és tréner legjobb eszközeit és világnézetét sajátíthatták el a testi-lelki jóllét megteremtéséhez (akár otthon, akár az óvodában vagy iskolában).

Ha lemaradtál róla, most itt a lehetőség, hogy megszerezd a hozzáférést a rendezvény összes felvételéhez: 18 szakmai előadás, 20+ órányi szülőkre és pedagógusokra szabott tudás.

A PRÉMIUM videócsomag eredeti áron 29.900 Ft. Azonban, ha november 29. éjfélig megrendeled, akkor egy jelképes összegért, 50% kedvezménnyel, 14.900 forintért a tiéd lehet. Így 1-1 előadás ára csupán 785 forintra jön ki…

A mentális egészségfejlesztés képlete

Tanuld meg feloldani
a stresszt!

Az elmúlt időszak kihívásai a teljes lakosság körében növelték a stressz mértékét. A konferencián megtanulhatod, hogyan állítsd a nehézségeket is önmagad szolgálatába.

Erősítsd meg a mentális teljesítményed!

A járvány hatásainak bármilyen módon kitett személyeknél a mentális egészség rosszabbodását írják le. Itt a legfőbb ideje, hogy megtisztítsuk és felturbózzuk az elménket!

Formáld át a
negatívat is pozitívvá!

A válság mentális és lelki hatásai mindenkit negatívan érintenek. Most azonban átadjuk neked a pozitív pszichológia eszközeit, melyekkel könnyedén jóllétet teremthetsz.

Szerezd be a konferencia összes felvételét és vértezd fel magad a leghatékonyabb pozitív mentális egészségfejlesztési stratégiákkal!

Nézd meg az előadókat és a témákat!

Lea Waters AM

Pszichológus, kutató, PhD

A jóllét nyomában – kutatás-alapú keretrendszer a pozitív oktatás gyakorlati alkalmazásának támogatására

Lea Waters ausztrál származású pszichológus, kutató és író. A Melbourne-i Egyetem professzora, ahol a Pozitív Pszichológia Központ alapító tagja is. Több amerikai egyetem vendégoktatója. Kutatásának fókuszában a pozitív pszichológia, a szervezetpszichológia, oktatás, vezetés, és a nevelés áll. Könyve Fókuszban az erősségek címmel jelent meg magyarul.

A pozitív pszichológia alapú oktatás rohamos terjedése stabil kutatási alapot biztosít a diákok jóllétének népszerűsítésének előmozdítására. Ezzel együtt az ezen a területen található több száz program láttán az oktatási rendszerben dolgozók elbizonytalanodhatnak, hogy melyiket is érdemes választani. Sok iskola arról panaszkodik, hogy a pozitív nevelés iskolájukba való beágyazására irányuló szándékaik ugyan tiszták és egyérelműek, mégis szétforgácsolódnak a folyamatban és bizonytalanok. Egy egységes pozitív oktatási keretrendszer lehetőséget ad arra, hogy összeálljon a kép, összeérjenek a különböző, pozitív oktatással kapcsolatos kezdeményezések és programok szálai, és ezáltal idővel egy egységes megközelítés alakulhasson ki a diákok jóllétének támogatására vonatkozóan. A következő előadásban Lea Waters professzor vázolni fogja egy ilyen új, kutatás alapú egységes keretrendszer, a SEARCH elemeit. Ezt a modellt már számos iskolában bevezették Ausztráliában, Hong Kongban, Kanadában, Új-Zélandon, az Egyesült Arab Emirátusokban és Hollandiában is. Az előadó számos példát hoz majd arra vonatkozóan, hogy hogyan használták az iskolák a SEARCH programot a covid-hoz köthető korlátozások és az online tanulás időszakában.

Dr. Fodor Szilvia

Pszichológus, az ELTE PPK Pszichológiai Intézet adjunktusa, a Budapesti Európai Tehetségközpont munkatársa

Jókedvű tanuló = Jó tanuló? A pozitív érzelmek szerepe a tanulási motiváció alakulásában

Lehetünk-e egyszerre boldogok és szorongások nélkül magasan teljesítők? Hogyan? És ha igen, akkor hogyan tudjuk az erre a kérdésre adott válaszokat beépíteni a mindennapi pedagógiai gyakorlatba? Az előadás ezekre a kérdésekre keresi a választ, és a pozitív érzelmek és a tanulási motiváció összefüggéseinek bemutatásán keresztül kutatási adatokkal támasztja alá, hogy az iskolai jóllét, ezen belül is a tanulási folyamathoz kapcsolódó pozitív érzelmek a tanulási hatékonyság és a kiemelkedő teljesítmény fontos építőkövei.

Dr. Fűzi Beatrix

Tudományos munkatárs

Tanárok lelki egészsége a mentorálás szemszögéből

A lelki egészség szempontjából lényeges, hogy főbb szerepeinkben sikeresek legyünk. A tanárok mentorálásának célja az, hogy tanári szerepértelmezésüket harmonizálja, tevékenységük eredményességét javítsa, hozzájárulva ezzel lelki egészségükhöz is. Sikeres és sikertelen mentorálási folyamatok tapasztalatit összegezzük abból a szempontból, hogy milyen a lelki egyensúllyal összefüggő elemek erősítik és gyengítik a tanárok tantermi eredményességét, támogatják vagy akadályozzák fejlődésüket. A nehézségekkel küzdők tevékenységének harmóniáját az okok feltárására, feldolgozására alapozva teremthetjük meg. Eközben a tudás, a szerepértelmezés, az érzelmek, a morál és persze a lelki egészség szövevényes rendszerével találkozunk és dolgozunk. Olyan kérdéseket is fontolgatunk majd, hogy… …milyen módon befolyásolják a diákként, kezdő tanárként szerzett élmények a tanári sikerességet? …a tantermen kívüli nehézségek hogyan jelenhetnek meg a tanári szerepben? …hogyan hatnak a tanulói visszajelzések? …mitől szoronganak a nagyszerű tanárok? Végül arra is kitérünk, hogy a mentorálás folyamata, elért eredményei miként hatnak a tanárok lelki egészségére, egyensúlyára.

TIM SELDIN​

A Montessori Alapítvány és a Nemzetközi Montessori Tanács elnöke

A Montessori szemlélet hatása a családi légkörre

Amerika egyik legelismertebb Montessori szemléletben dolgozó pedagógusa és szerzője, rendszeres előadója a világ számos pontján megrendezésre kerülő konferenciáknak. Montessori pedagógus kiképző, könyv szerző, iskolai szaktanácsadó, szülői konzulens és a Montessori iskolák hatékony vezető képzési programjának fejlesztője.

A Montessori szemlélet hatása a családi otthonra A Montessori egy egyedülálló oktatási filozófia, amelynek középpontjában az egész gyermek növekedése áll. A családi élet minden aspektusa remek alkalom arra, hogy értelmes, jelentéssel bíró módon kapcsolódjunk a gyermekünkkel, legyen szó akár egy közös kirándulásról vagy közösen eltöltött szabadidőről.  Az előadásomban bemutatom a Montessori legfőbb alapelveit, és azt, hogy a nevelők hogyan teremthetnek békés, boldog, kooperatív, vegyes korosztályú osztályközösségeket. Ezek az elvek arra is jól használhatók, hogy békés és harmonikus családi környezetet teremtsünk. Előadásom célja az, hogy gondolatokat indítsak el a szülőkben, és segítsem őket a fenti elvek mentén átformálni az otthoni környezetet. A Montessori egy életmód, és egy iskola szervezésének a módja is lehet. Még ha a gyermekünk nem is jár Montessori iskolába, egy Montessori elvek által inspirált otthoni környezet sokat tehet azért, hogy megtámogassa a gyermek kíváncsiságának, kreativitásának és egyediségének fejlődését.  Meg fogunk nézni néhány Montessori alapelvet a család szerveződésével kapcsolatban: tisztelet, szabadság, kíváncsiság, kreativitás, felelősség és önnállóság. Azt is megnézzük majd, hogy hogyan tudják a családok ezeket az alapelveket alkalmazni a hétköznapjaikban vagy a közös ünnepeiken. Szót ejtünk arról is, hogy milyen gyakorlatok segítenek abban, hogy rend, nyugalom, kölcsönös tisztelet és nagyobb családi harmónia tudjon megvalósulni a családban. Érinteni fogjuk a közös együttműködés lehetőségeit a napirenddel, a következetességgel, a családi megbeszélésekkel, a konfliktus kezeléssel kapcsolatban, és szó lesz arról is, hogy hogyan tudjuk gyermekeinket arra bátorítani, hogy aktív, pozitív szereplői legyenek a család mindennapi életének. 

Dr. Mészáros László

A Károli Gáspár Református Egyetem Pedagógiai Karának docense

A szenvedélyes szeretet pedagógiai alapjai

Az előadás célja, hogy bemutassa a keresztény pedagógiai gondolkodásban fellelhető szeretet fogalmát. A szeretetről sokféleképpen gondolkodhatunk és azt sokféleképpen meg is élhetjük. Amikor azonban figyelmünket a keresztény szeretet-fogalomra irányítjuk, felfedezzük, hogy jóval gazdagabb jelentésrétegek jelennek meg, mint ahogyan arról a hétköznapi életünkben gondolkodunk. Ezek a bennünket sürgetően megszólító gondolatok az életünk állandó alakítását, formálását követelik meg. Ebben az átalakulásban Jézus Krisztus személye segíti az embert, aki egy olyan útra hívja meg őt, amelyben segítőtársként saját magát adja a hozzá való eljutásban. A keresztény pedagógiai gondolkodás a szeretet-fogalom jézusi feltárásával radikálisan más életmódra hívja meg követőit, melynek végső célja, hogy az ember felfedezze: létezése kiragadható a földi világ kereteiből és az mindig túlmutat önmagán.

Dr. Bakonyi Anna

Pedagógiai szakértő, címzetes főiskolai docens

Szakadék, vagy átlépés – Az óvoda-iskola átmenet pedagógiai és pszichológiai kérdései a differenciálás tükrében

Az előadásban számba vesszük, hogy milyen, eltérő közegből, sajátos életmódot élő családokból érkező gyermekeket fogadunk az óvodába. Ez a kezdet, de ez a folytatás is, ez tehát az iskolába történő elengedés kiinduló személete és gyakorlata is. Elméleti megközelítésként összehasonlítjuk az inklúzió és a differenciálás fogalmát, illetve megnézzük, hogy milyen feltételek szükségesek ahhoz, hogy mindezt megvalósíthassa az óvodapedagógus. Ennek tükrében elemezzük, hogy az iskolai életre felkészítés miért nem lehet teljesen egységes, noha a cél nagyjából azonos. Mindeközben a játék és az óvodai tanulás is szóba kerül. A témához szorosan kapcsolódik a szülőkkel történő együttműködés, melynek feltétele a gyermek megismerése. A XXI. század pedagógiai kihívásai is hatnak az iskolára való felkészítésre, ezekről is szó esik. Végül, de nem utolsó sorban, a két intézmény közelítő gyakorlatának legfontosabb tényezőt ismertetjük.

Catherine A. Sanderson

A pszichológia tanszék vezetője, Amherst College, USA

A boldogság tudománya: milyen szerepe van a pénznek, a házasságnak, a barátoknak, a gyerekeknek, az időjárásnak, a kornak és a személyiségnek abban, hogy mennyire vagyunk boldogok?

Cathrine A. Sanderson pszichológia alapdiplomáját egészség és fejlődés specializációval szerezte meg a Stanford Egyetemen, majd a Princeton Egyetemen folytatta tanulmányait, ott is doktorált. Fő kutatási területei a mindset hatása a boldogságra és az egészségre, a pozitív nevelés, de előadásainak témái között találjuk még az érzelmi intelligenciát, a méltó öregedés művészetét, és a bátorság és tétlenség pszichológiáját is. Több tucat tanulmány és cikk szerzője, emellett 4 könyvet és számos pszichológia és egészségpszichológia tankönyvet is írt, nem csak egyetemi hallgatók, de középiskolás diákok számára is. Férjével és három gyermekükkel Massachusettsben él.

Fenntartható-e hosszú távon a boldogság? Catherine Sanderson professzor a pozitív pszichológia legújabb kutatási eredményeit hozza el a konferenciára azzal kapcsolatban, hogy mely tényezők (nem) segítenek megjósolni a boldogságot, emellett pedig könnyen beépíthető és gyakorlati tippeket is megoszt majd velünk azzal kapcsolatban, hogy hogyan tudjuk a mindennapokban a jóllét szintünket növelni.

Dr. Magyaródi Tímea

Pszichológus, egyetemi adjunktus

A gyerekek-pedagógusok-szülők hármasa a pozitív pedagógiában

A szülők a gyerekeiknek elsősorban boldogságot, magabiztosságot, elégedettséget kívánnak. De mit tesz hozzá a pozitív pedagógia és oktatás ezen kívánság teljesüléséhez? Hogyan támogatják pl. a pozitív érzelmek az iskolai teljesítményt? Mi a szülők szerepe abban, hogy a gyerekeik megtanuljanak virágozni? Az előadásban továbbá egy aktuális képet láthatunk arról, hogy a magyar általános iskolás gyerekek jólléte hogyan alakult 2021-ben.

Dr. Ladnai Attiláné

Neveléstudományi kutató

A Positive Education hazai aspektusai

Az előadás segítségével elsődlegesen arra kíván a kutató választ találni, hogy fellelhetőek-e egyes iskolatípusok tantervi szabályozásában (kerettanterv, pedagógiai program) a Positive Education (PE, Martin Seligman PERMA modellje alapján a kutató által létrehozott) elemei, indikátorai. Az előadásban elsőként az elméleti háttér kapcsolódási pontjainak feltárása történik – az összehasonlító neveléstudomány szemléletmódját (Kozma, 2006; Győri-Gordon, 2004) és megközelítésmódját felhasználáva -, majd a kutatási folyamat bemutatására kerül sor, mely során a Positive Education elemeinek és indikátorainak operacionalizálása történik. Közvetve három fő kérdéskör kerül megválaszolásra: a tartalmi szabályozás és a PE viszonya, a pozitív pszichológia egyik központi elemének a (flow/flourish élmény megtapasztalása) jelenléte, továbbá a Boldogságóra program és az Életrevaló 7 szokás program lehetséges szerepe a PE irányába történő elmozdulás tekintetében. Közvetetten számos további nyitott kérdés marad, és rengeteg segítség a gyakorlati tevékenykedéshez.

Bagdi Bella

A Pozitív Pedagógia és Nevelés Program vezetője

A jövő, amely előre húz, avagy a remény stratégiája
 

A remény az egészséges fejlődés feltétele, mely életutunk során állandóan szerephez jut. A reménytelenség fokozott egészségügyi kockázatot jelent, ezzel szemben a reményteliség megküzdésre sarkall és egy jobb jövő felé húz bennünket. Bagdi Bella előadása útmutató a reménykedés képességének a fejlesztéséhez és a reményteljes viselkedés megtanításához azok számára, akiket gondoztok vagy vezettek.

Tabajdi Éva

Klinikai gyermek szakpszichológus, családterapeuta, iskolapszichológus

A szépség, mint erőforrás

Előadásom mottója: „A szépség menti a világot!”- mondta Dosztojevszkij Anselm Grün: Szépség című könyvében olvastam ezt az idézetet, mely megérintett. Nagyon időszerű tennünk azért, hogy megmentsük világunkat. Hogyan tehetjük ezt meg a szépség eszközével? Előadásomban erre keresem a választ. Mesélek saját élményeimről, mely segített közelebb kerülni a szépséghez, mely békét, nyugalmat áraszt, így válva belső erőforrássá. Bennünk van a szép forrása, ezért mi magunk is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy a szépség mentse meg a világot! Terjesszük a szépséget!

Dr. Kapitány-Fövény Máté

Klinikai szakpszichológus, egyetemi adjunktus

Bacchus helyett neuronok, tiltás helyett egészségfejlesztés – Függőségeink megelőzése

Az Ókor embere még úgy tartotta, a részegség nem más, mint Dionüszosz vagy Bacchus isteni beavatkozásának eredménye. Az elmúlt évszázadokban jelentősen finomodott a különféle szenvedélybetegségekkel kapcsolatos tudásunk, ennek ellenére az addikciók a legstigmatizáltabb problémák közé tartoznak. Pedig ma már tudjuk jól, hogy a függőség genetikailag megalapozott, tartós idegrendszeri zavar, nem pedig az akarat gyengesége, ily módon számos esetben nem várható el azonnali absztinencia sem. Évtizedes tapasztalatok alapján egyértelművé vált, hogy a puszta tiltás, büntetés, elrettentés nem hoz eredményt az addikciós zavarok visszaszorításában. Sokkal biztatóbb változások érhetők el a megelőzés és az egészségfejlesztés eszköztárával. Az előadás során áttekintjük a függőségek kialakulásának főbb okait, valamint a legmodernebb prevenciós és egészségfejlesztő lehetőségeket. Szó lesz drogprevenciós mobilalkalmazásokról és szabadulószobáról, filmekről és sorozatokról, összességében olyan játékos és vizuális megközelítésekről, melyek a tizenéves korosztályt is hatékonyan tudják elérni és megszólítani.

L. Stipkovits Erika

A Személyiségfejlesztő Akadémia igazgatója, klinikai szakpszichológus, pszichoterapeuta, szakíró

Szeretetre éhezve – veszélyek és esélyek a kamaszkorban

Valóban olyan nehéz időszak a kamaszkor? Hogyan befolyásolja saját szülőtípusunk a gyermekkor és a kamaszkor kimenetelét? Mit tehetünk szülőként, pedagógusként vagy kamaszként egymás jobb megértéséért? Mit és hogyan tanulhatunk egymástól, egymásról? Milyen a kamasz? Meggondolatlan, nagyszájú, szemtelen, nyílt, túl őszinte, aktív és életteli? Csendes, visszahúzódó, szorongó, önbizalomhiányos, zárkózott és lusta? Ahány család, annyi válasz – nem csoda, hogy a serdülőkorral kapcsolatban ennyi bizonytalanság van bennünk. Amikor gyermekünk tizenéves lesz, általában csak saját kamaszkori emlékeinkre, tudattalan szülői mintáinkra, baráti jó tanácsokra vagy legrosszabb esetben az igen elterjedt tévhitekre támaszkodunk. Az előadás abban segít, hogy – szülőként, pedagógusként vagy kamaszként – felismerjük és helyükön kezeljük a kamaszokról elterjedt tévhiteket. Izgalmas eseteken keresztül megmutatja, hogyan befolyásolja a tudattalan szülőtípus (a borostyán, az idomár, a mártír, a jófej…) a gyermek személyiségfejlődését, a kamaszkori kapcsolatot, és hogyan érjük el, hogy a ma rendkívül hosszú serdülőkor ne viharos, mindannyiunk számára megterhelő, „túlélendő” időszak legyen, hanem lehetőség. Lehetőség egymás és önmagunk jobb megismerésére – hiszen gyerekeink viselkedésükkel tükröt tartanak elénk –, és lehetőség arra, hogy átélhessük azt a mély, szeretetteli kapcsolatot, amelyre mindannyian, szülők (pedagógusok) és kamaszok is, valójában annyira vágyunk.

Fegyverneki Gergő

Médiaértés-oktató, középiskolai tanár

Mit csinál a gyerek a neten?

A 21. században számos olyan hatás érkezik a médiából és a közösségi oldalakról, amely hatással lehet a gyerekek érzelmi világára és személyiségük alakulására. Az előadásban olyan eszközöket, módszereket és oldalakat mutatok be, amelyek pedagógusoknak és szülőknek egyaránt gyakorlatias segítséget nyújtanak a gyerekek médiatudatosságának fejlesztésében és pozitív énképük formálásában.

Vida Ágnes

Babapszichológus

Képernyők, kütyük: Mikor és mennyit használja őket a gyerek?

L. Ritók Nóra

Az Igazgyöngy Alapítvány szakmai vezetője

A szegénység egészséget amortizáló hatásai

Beszélhetünk-e egészségről a generációs szegénységben? Az egészségtudatosságot számos fizikai és mentális tényező hiánya akadályozza. A fizikai tényezőkkel, mint a lakhatási szegénység is nehéz megküzdeni, de a szocializációs minták átörökítésén változtatni, az egyik legnagyobb kihívás. Vajon miért nem sikerül megbirkózni ezzel?

Bajzáth Mária

Neveléstudományi bölcsész-kutató, tanító, tanár

Az EGÉSZ-ség fejlesztés eszközei és módszerei a Népmesekincstár Mesepedagógiában

Egészség a népmesékben? Mit jelent a népmesehősök egészsége? A népmesehősök mint lehetséges példaképek. A Népmesekincstár Mesepedagógia mint pozitív pedagógia. Erősségközpontú tudásátadási módszerek és ötletek.

Kozma-Vízkeleti Dániel

Család-pszichoterapeuta, MCC-Mindset Pszichológia Iskola vezetője

Egészségünk – mint kapcsolataink?

Kiegyensúlyozódik a vérnyomásom, ha jó fejekkel vagyok körülvéve? Javul az emésztésem, ha barátaimmal jóízű beszélgetést folytatok? Erősödik az immunrendszerem, ha párom megölel? A korszerű lélektan a bio-pszicho-spirituo-öko-szociális emberkép alapján összetett magyarázatokat keres egészségünk alakulására. A testi-lelki egészség társas kölcsönhatásai régen ismertek és új tapasztalatok és kutatások fényében árnyalódnak. Ezekből szemezgetünk az előadás során.

Miért hoztuk be a PRÉMIUM csomagot? És miért ennyire olcsó?

Arra törekszünk, hogy a mentális egészség és jóllét mindenki számára elérhető legyen. Célunk, hogy minél több szülő és pedagógus ismerhesse meg a mentális egészségfejlesztés pozitív eszközeit.

Másrészt tisztában vagyunk vele, hogy 1 nap alatt 20+ óra tömény tudásanyagot végignézni megterhelő lenne. Arról nem is beszélve, hogy hatalmas mennyiségű értéket adták át előadóink, így érdemes többször is visszanézni az egészet.

Ezért alkottuk meg a PRÉMIUM csomagot, amivel az összes előadás felvételét megkapod. Azokat bármikor, bármennyiszer visszanézheted a saját otthonod kényelméből.

Ennek az eredeti ára 29.900 Ft. De ha november 29. éjfélig megrendeled, 50%-kal olcsóbban, 14.900 Ft-ért a tiéd lehet ez a komplett tudáscsomag.

Fejleszd velünk együtt önmagad és gyermekeid / diákjaid mentális egészségét, amibe az alábbi értékek is beletartoznak:

Akár szülőként, akár pedagógusként tekinted meg az előadásokat, megtanulhatod a jóllét növelésének, a személyes erősségek fejlesztésének és a rugalmasság megerősítésének leghatékonyabb módszereit, tudományosan igazolt stratégiát, amelyeket beépíthetsz a mindennapokba.

II. Pozitív Pedagógia és Nevelés Konferencia

PRÉMIUM

Ha csupán néhány ötletet valósítasz meg az előadások anyagából, ha csak 1-2 tippet fogadsz meg és építesz be a saját életedbe vagy munkarendedbe, máris új, pozitív irányba terelheted a saját és a környezetedben élők sorsát.

20+ óra értékes tudás, bármikor visszanézhető

Korlátlan hozzáférés a konferencia összes előadásához

Kifejezetten szülőkre és pedagógusokra szabva

Fizetési mód

Fizetni bankkártyával és átutalással is tudsz. Javasoljuk, hogy válaszd a sokkal gyorsabb, kényelmesebb és 100%-ban biztonságos OTP SimplePay bankkártyás fizetést, a macerás utalás helyett.

FONTOS! A legjobb e-mail címed add meg, hiszen arra küldjük a hozzáféréseidet

Kérünk, olyan e-mail címet írj be, melyet rendszeresen olvasol, hiszen ide fogjuk elküldeni a megrendelést visszaigazoló e-mailt, a belépési adatokat és az e-számládat.

Töltsd ki a számlázási adatokat

Az itt megadott adatokkal fogjuk kiállítani az elektronikus számládat, így kérünk, légy nagyon figyelmes. A számlázási adatoknál természetesen lehetőséged van céges, illetve magán adatokat is megadni.

Nyomd meg a "Megrendelem!" gombot

Bankkártyás fizetési mód esetén átirányítunk az OTP SimplePay biztonságos felületére, így bankkártya adataidat nem ismerjük és nem is tároljuk. A tranzakció biztonságára az OTP neve a garancia.
Ha az utalást választod, díjbekérőt küldünk az e-mail címedre az utaláshoz szükséges adatokkal.